30 Mart 2010 Salı

iyi saatte olsunlar: alarm neyim.

yeniden 13 yaşında olsam. evden kaçmaya karar versem. evde ne kadar para pul varsa alsam. sonra babamın arabasını çalsam. araba sürmeyi kaçarken öğrensem. hatta tam arabaya bindiğimde, babam camdan beni görüp yakalamak için atılsa. o, apartmandan inip arabanın yanına gelene kadar ki 3 dakika 14 saniyede arabayı çalıştırıp, iteleyerek soktuğu, yanında bir götümlük bir yer bile bırakmadığı park yerinden çıkarsam. sonra tırsıp ikinci viteste 50 km. yol yapsam. arabanın motoru su kaynatsa. oturup beraber çay içsek. hayallerimizden bahsedip, eski aşk hikayelerimizi kahkalar eşiliğinde anlatsak. sonra yola devam etsem.

üçüncü viteste bir 50 km. daha yol yapsam. bu sefer araba su kaynatma işine su koyverse. ben arabadan inip koşmaya başlasam.

4. nalda bir 50 km. daha yol yapsam. sonra bu yaptığım yollar için başbakan beni arayıp tebrik etse, ben onu açılışa davet etsem. kendim gitmesem. sonra bir araba çalsam.

onunla da beşinci viteste bir 50 km. daha gitsem. birine 100km hızla çarpsam. camı açıp, 'pardon' desem. o da 'siktir et, olur böyle şeyler' dese. sonra geri vitesle bir 200km. yol yapsam, başladığım noktaya dönsem. çaldığım araba delorian olmuş olsa. aslında hiç evden kaçmamış olsam. uykum gelse. uyansam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder