30 Mart 2010 Salı

mezar mahsülleri ofisi

şu sıralar six feet underı izliyorum da, bugün bizim evin yanındaki bakkal fuat amcaya sordum, şimdi ölsem bana kaça patlar diye. aslında o arada aldığım sodayla gazetenin parasını hiç ederim belki konu kaynar diye düşündüm ama herifte o göz yok. aldı parasını.

en kötü10 milyar tutar dedi. yeni parayla 10bin lira, yada eski para yeni para siktiredelim, 8000000 japon yenine tekabül ediyor bu meret. ulan benim dirim o kadar etmez ki. sanki mezarlık arazisini boğaza karşı alıyorum, kefenimi versace dikiyor. gtüme de pamuk tıkmak yerine pamuk prensesi tıkıyorlar sanki. bu ne lan. bu kadar pahalı olur mu? ölmek suç mu lan?

bu yaşlıların kefen parası biriktiriyorum dedikleri şey buymuş. ben de sanıyorum ki ikiyüz üçyüz milyon biriktiriyorlar. yeni parayla iki yüz üçyüz lira, yada eski para yeni para siktiredelim 250000 japon yeni falan. hayır yaşlılar ya bide bunlarda para olmaz sanıyosun. banka falan soymaya gerek yok, gir darülacezeye terör estir torununa kadar kurtar geleceğini. olacak iş değil.

ben istemiyorum anam. bana 50 cmkarelik bi alan alsınlar, tabuta kefene de gerek yok. ölürken ne varsa üstümde onla gömsünler. eğer elbise gerektirmeyen birşey yaparken ölmüşsem ki o zaman buna zevkten ölmek diyebiliriz, o zaman sevdiğim bi eski tişörtüm vardı kemal bilir bi onu giydirin bi de siyah şortumu. dona falan gerek yok. essin püfür püfür, zaten öğrendim ki ölüler de sıçabiliyormuş, don kirlenmesin, paçadan ağır ağır aksın. iğrenç tabi, ama pamuğun da bir sebebi var, boşa mı tıpa takıyorlar. şampanya mısın lan sen? ediyorsun işte altına. yıllarca ağzına ediyorlar sonra geberip bide kendi mezarına ediyorsun. bkunda çürüyorsun. olacak iş değil, yakın lan beni, vazgeçtim. krematoryum felan istemem. mangal kömürü olacak az bşey bodrumda. onla yakın. külümü falan da savurmayın biyerlere. birisinin ağzına gözüne kaçacak sonra öbür tarafta ben yapmış olacam. hem cehennem falan varsa antreman olur, ısınmış giderim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder